تولید کنندگان گلاب

تولید کنندگان گلاب در شبکه حرفه ای کسب و کار ویکیوز

تولید کنندگان گلاب

تولید کنندگان گلاب در شبکه حرفه ای کسب و کار ویکیوز

گلاب یک ضد افسردگی تمام عیار

 عطر و بوی گلاب یک ضد افسردگی قوی هست که باعث آرامش اعصاب میشه. خلق و خو های تند رو بهبود میبخشه و از تنش در بدن و ذهن شما جلوگیری میکنه. به همین دلیل هم هست که در مراسمات عزاداری ما زیاد ازش استفاده میشه.

اگر یک روز بد داشتید و به یک باغ گل رز هم دسترسی داشتید، خودتون رو در حمام با گلاب و گلبرگ های گل محمدی شستشو بدید. این میتونه آرامش فوق العاده ای بهتون بده. گلاب میتونه برای رفع خستگی و از بین بردن اثر تنش های روزانه یک تسکین فوق العاده باشه.

به کار بردن گلاب در غذاها

گلاب در درمان زخم معده، فشار خون بالا، سوء هاضمه و گردش خون ضعیف بسیار موثره. میتونه برای بیماری های قلبی مفید باشه و از استرس و اضطراب جلوگیری کنه.

اگر گلاب رو در طبخ غذاهاتون استفاده میکنید توصیه میشه برای نگهداری خواص و همچنین عطر بی نظیرش اون رو در مرحله آخر طبخ به غذاتون اضافه کنید.

طرز تهیه گلاب در خانه

سه مشت گلبرگ گل محمدی رو به خوبی شستشو بدید و روی حرارت کم و ملایم بذارید تا آب بندازه و به جوش بیاد. وقتی یکی دو دقیقه جوشید زیرش رو خاموش کنید و بذارید به آرومی خودش خنک شه و شما به زور خنکش نکنید. بعد هم بریزید توی بطری و ازش برای پوست و موتون استفاده کنید.

گلاب یک خوشبو کننده ارزان هم هست. بدون هیچگونه مواد شیمیایی و مضر.

چای گل سرخ

چای گل سرخ میتونه یک آرام بخش فوق العاده باشه. برای تسکین عفونت مثانه و بهبود گلو درد و جلوگیری از سوء هاضمه هم موثره.

گل محمدی رو از قسمت کاسبرگ در یک فنجان آب در حال جوش اضافه کنید و بذارید 15-20 دقیقه بجوشه. بعد هم از صافی ردش کنید و میل کنید. میتونید از عسل برای شیرین کردنش هم استفاده کنید. توصیه میشه این چای رو به صورت ولرم میل کنید.

 منبع : بانک مقالات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.