تولید کنندگان گلاب

تولید کنندگان گلاب در شبکه حرفه ای کسب و کار ویکیوز

تولید کنندگان گلاب

تولید کنندگان گلاب در شبکه حرفه ای کسب و کار ویکیوز

کاهش اضطراب و زیبایی پوست و مو با خواص گلاب

گلاب  از تقطیر گلبرگ های گل محمدی طی فرآیند هایی که معروف به گلاب گیری هست بدست میاد. ایرانیان باستان از قرن ها پیش مزایای گل محمدی (گل سرخ) را کشف کرده و از آن استفاده های مختلفی میکردند. برای ما نسل های جدید هم عطر گلاب همیشه یاد آور دوران خوش زندگی کودکانه و شربتهای خوشمزه و شله زرد وحلوا و هست. تا حالا فقط شنیده بودم که گلاب برای از بین بردن منافذ پوست خیلی خوبه. ولی در این مطلب متوجه میشیم که این مایع خوش عطر چه خواص شگفت انگیزی داره.

گلاب بین ما ایرانی ها به عنوان یک طعم دهنده استفاده میشه. البته که در مراسمات مذهبی و یا عزاداری های ما هم نقش ویژه ای داره که در ادامه دلایلش رو توضیح میدیم.

گلاب و خواص آن برای زیبایی پوست

گلاب یک ضد التهاب، ضد باکتری، ضد عفونی کننده و آرامش بخش برای پوست شماست. این ماده باعث شستشوی گرد و خاک و چربی اضافی از روی پوست شما میشه. همچنین گردش خون رو در زیر پوست افزایش میده و باعث رشد سلول های جدید پوستی و توازن سطح PH پوست میشه.

گلاب میتونه دارویی مناسب برای اگزما، آکنه و آفتاب سوختگی باشه بدون اینکه حاوی حتی ذره ای از مواد شیمیایی و یا عوارض باشه. حتی این مایع میتونه برای نوزادان و سالمندان که حساس تر هم هستند مناسب باشه و استفاده بشه.

استفاده از گلاب برای پوست به هیچ وجه باعث خشکی پوست و یا ایجاد حساسیت نمیشه. وقتی که پشه یا حشره ای بدن رو نیش میزنه، استفاده از گلاب میتونه باعث جلوگیری از عفونت و زخم شدنش بشه.

خواص گلاب برای مو

با استفاده از گلاب برای موهاتون، میتونید درخشش بیشتری به موهاتون بدید. ریشه مو ها رو قوی میکنه و به رشد سریع موها کمک میکنه. خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده گلاب میتونه برای درمان شوره و پوسته سر مناسب باشه.

  منبع : بانک مقالات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.